Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Dennis Segerdahl 24 mar, 06:18
Hej Mathias, vi i P2019 fick helt nya tröjor inför DG-Cup. Dock så är klubbtrycket i dålig kvalitet på typ 14 tröjor, och jag har meddelat Niklas Ö detta. Han skulle ta upp detta med INTERSPORT, och jag vet inget mera just nu. Vill du ha in våra tröjor trots detta?
Mathias Persson 24 mar, 06:27
Hej Dennis,
Ja jag vill gärna ha in tröjorna så vi kan inventera somt trycka på en föreningssponsor på dessa.
Tänker att vi även då kan ta dialogen med Intersport om klubbtrycket.