Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Robert Johansson Igår, 17:54
Jag kommer vara åskådare och därmed köra egen bil och kan ta med 4 spelare till o från Kalmar.
John Jansson Idag, 12:15
Hur många fler platser behöver ni?
Per Nilsson Idag, 12:21
Vi är 26 spelare och 4 ledare och har bokat 7 bilar. Så vi behöver några extra som kör. Ska sammanställa när vi får in svar här så vi får en överblick. Som sagt. De föräldrar som kan hjälpa till att köra flera ingår i de 7 bokade bilarna. Har du några platser över John?
John Jansson Idag, 15:39
Jag hade kanske inte tänkt följa med men om det saknas chaufförer får hjälpas åt. Jag har inte bokat någon båtbiljett ännu.